الیمپ ترید
پنج سیگنال تجاری جدید در اولیمپ ترید

سیگنال‌های معاملاتی، توصیه‌هایی بر اساس تحلیل بازار برای خرید یا فروش دارایی‌های مالی هستند. این راهنما پنج سیگنال تجاری جدید اولیمپ ترید را معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از آنها برای کسب سود در بازار استفاده کنید.

فهرست :

  • سیگنال‌های معاملاتی جدید در اولیمپ ترید
  • سیگنال‌ها چگونه کار می‌کنند؟
  • کدام بهتر است: اسکالپینگ، روزانه یا سوئینگ؟
  • کدام سیگنال‌ها را باید انتخاب کنم؟
  • چگونه از سیگنال‌ها استفاده کنم؟

سیگنال های معاملاتی جدید در الیمپ ترید :

تا اخیراً، شما تنها می‌توانستید از سیگنال‌ها برای جفت‌های ارزی استفاده کنید همانطور که قبلاً اعلام کرده بودیم. امروز، تیم اولیمپ ترید با افتخار پنج سیگنال جدید دارایی را برای استفاده شما معرفی می‌کند. با بیشتر شدن سیگنال‌ها، فرصت‌های سود بیشتری ایجاد خواهد شد!

  • کریپتو – شامل بیتکوین، اتریوم و لایتکوین است. بسته به بازه زمانی انتخاب شده، هزینه سیگنال از 3 دلار شروع می‌شود.
  • فلزات – شامل طلا، مس، پلاتین و نقره است. هزینه سیگنال‌ها از 3 دلار آغاز می‌شود.
  • OTC – سیگنال‌ها برای محبوب‌ترین جفت‌های ارزی و طلا ارائه می‌شوند. هزینه آنها از 2 دلار شروع می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید که OTC تنها در حالت FTT در دسترس است.
  • کالاها – سیگنال‌ها شامل برنت و گاز طبیعی هستند. هزینه آنها از 2 دلار شروع می‌شود.
  • شاخص‌ها – توسط ده شاخص جهانی محبوب نماینده‌گذاری می‌شوند. هزینه سیگنال‌ها از 5 دلار است.

سیگنال ها چگونه کار می کنند؟

بیایید به یاد داشته باشیم سیگنال‌های معاملاتی چی هستند و چگونه کار می‌کنند. سیگنال‌های معاملاتی بسیاری وجود دارند که بر اساس مدل‌های ریاضی مبتنی هستند. اولیمپ ترید از یک مدل رگرسیون خطی چندگانه با پیش‌بین‌گرها استفاده می‌کند.

درک این نکته ضروری است:

  • سیگنال‌ها در همراهی با ابزارهای دیگر تحلیل فنی، بیشترین تأثیر را دارند.
  • سیگنال‌ها نتیجه تحلیل فنی هستند و تماسی برای اقدام نیستند.
  • سیگنال‌ها در بازارهای آرام وقتی که خبرهای جهانی که می‌توانند به بازار به طور کلی تأثیر بگذارند، بهترین نتایج را به ارمغان می‌آورند.

ممکن است سوالی طبیعی در ذهنتان ایجاد شود: دقت سیگنال‌ها چقدر است؟

با این حال، پاسخ شما را متعجب نخواهد کرد. سیگنال‌های اولیمپ ترید به تجزیه و تحلیل بازار کمک می‌کنند و در صورت استفاده صحیح، به انجام معاملات سودآور کمک می‌کنند. باید به یاد داشته باشید که دقت هر پیش‌بینی نمی‌تواند ۱۰۰٪ باشد.

مزیت اصلی سیگنال‌های معاملاتی این است که نیازی به تنظیمات ندارند و تنها کاری که از شما خواسته می‌شود، تصمیم گرفتن برای استفاده از آنها است. بدون توجه به وضعیت شما به عنوان یک تریدر، می‌توانید هر یک از سیگنال‌ها را در بازار اولیمپ ترید خریداری کنید.

کدام بهتر است: اسکالپینگ، روزانه یا سوئینگ؟

بسته به سبک معاملاتی معامله گر و اهداف او، سیگنال های معاملاتی به سه دسته تقسیم می شوند :

  • اسکالپینگ یک استراتژی معاملاتی برای انجام معاملات کوتاه مدت به مدت یک تا پنج دقیقه است. ماهیت در اسکالپینگ در انجام بسیاری از معاملات روزانه برای کسب سود کوچک تا چند درصد است. این دسته از سیگنال‌ها زمانی مناسب است که حالت FTT استفاده شود.
  • معامله روزانه ، معامله‌ای است که در یک روز کاری انجام می‌شود. سیگنال‌های این گروه در بازه زمانی ۱۰، ۱۵، ۳۰ و ۶۰ دقیقه اعلام می‌شوند.
  • سیگنال‌های سوئینگ برای بازه زمانی ۲۴۰ دقیقه، یک روز، یک هفته و یک ماه برای معامله روندی است. سیگنال‌های سوئینگ در حالت‌های سهام و فارکس مناسب هستند.

با استفاده صحیح، هر یک از این دسته‌ها می‌توانند سودی را برای تریدر به همراه داشته باشند، اما سیگنال‌های معاملاتی را بر اساس ترجیحات شخصی و استراتژی معاملاتی خود انتخاب کنید.

کدام سیگنال ها را باید انتخاب کنم؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، سیگنال‌های اولیمپ ترید به شدت در معاملات شما راحتی خواهند بخشید، اما دقت پیش‌بینی همیشه مطلق نیست.

مهم است که سیگنال معامله مناسبی را که معیارهای سودآوری، ریسک و فعالیت تاجر را برآورده کند، بشناسید. بدون توجه به دارایی‌ها، آیا فلزات، کالاها یا شاخص‌ها باشند، اسکالپینگ مهارت می‌طلبد و برای تریدر حرفه‌ای مناسب است.

با این حال، هم حرفه‌ای‌ها و هم مبتدیان به سیگنال‌های معاملات روزانه علاقه مند هستند. تریدرهایی که دارایی‌های نوسانی را ترجیح می‌دهند، تمایل دارند کریپتو و کالاها را معامله کنند. برای هدف درآمد پایدار، مبتدیان ممکن است بخواهند اندیس‌ها و فلزات را برای معامله انتخاب کنند.

هر رویداد جهانی تأثیری بر سیگنال‌های سوئینگ دارد که به عنوان سخت‌پیش‌بین معروف هستند. یک اظهارنظر ناگهانی از طرف یک سیاستمدار می‌تواند به طور لحظه‌ای روند بلندمدت را تغییر دهد.

استراتژی‌های معامله جزء عوامل موفقیت هستند. روشن است که هر تریدر در عمل خود تنها مسئول است و بر اساس استراتژی معاملاتی خود سیگنال‌های معاملاتی را انتخاب می‌کند.

نحوه استفاده از سیگنال ها :

برای جستجو و فعال‌سازی سیگنال‌های معاملاتی، چند دستور ساده را دنبال کنید.

در اینجا به این صورت است:

  • رویگردانی معاملاتی انتخابی را در بخش «Help» انتخاب کنید.
  • روی «Accept and Continue the customer agreement» کلیک کنید.
  • در بخش بالای منوی بعدی، یکی از سه نوع سیگنال معاملاتی (Scalping, Intraday, or Swing.) را انتخاب کنید.
  • در بخش «Active Signals» در پایین، تاریخچه سیگنال‌ها را مشاهده خواهید کرد و متوجه خواهید شد که سیگنال در دوره‌ای مشخص ایجاد می‌شود. به عنوان مثال، برای سیگنال ۱ دقیقه، این اتفاق یک بار در دقیقه رخ می‌دهد.
  • بعد از ورود به لیست سیگنال‌ها و انتخاب سیگنال مورد نظر، روی «Use a Signal» کلیک کنید.
  • برای انجام معامله معاملاتی، مقدار مورد نظر را تنظیم کنید و پیشنهاد معاملاتی سیگنال را دنبال کنید.

در زیر می‌توانید بیشتر درباره سیگنال‌های معاملاتی به صورت فرمت ویدیویی ما بیاموزید.

اگر از تلفن همراه معامله می‌کنید، از آموزش ویدیویی زیر برای یافتن و فعال‌سازی سیگنال‌ها استفاده کنید.

در مرکز راهنمایی ما همواره می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره سیگنال‌های ما دریافت کنید.

می‌توانید از سیگنال‌های معاملاتی به عنوان یک ابزار مستقل استفاده کنید یا آنها را با شاخص‌های فنی یا سایر ابزارهای مالی ترکیب کنید. از سوی ما، ما به معرفی سیگنال‌ها و مکانیزم‌های جدید ادامه خواهیم داد تا معاملات را به حد امکان راحت و مؤثرتر انجام دهیم. پیشنهادهای ما را در بازار اولیمپ ترید بررسی کنید!

اخطار ریسک: مطالب این مقاله مشاوره سرمایه‌گذاری را تشکیل نمی‌دهند و شما تنها مسئولیت کامل برای فعالیت معاملاتی و/یا نتایج معاملاتی خود را به عهده دارید.

مدیر ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ 0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.